3 tips voor efficient werken om deze zomer al mee te beginnen

Slim en efficient werken met Office sjablonen

Slim en efficient werken met Microsoft OfficeVb_VidynlrEen sjabloon is een handige tool waarin alle opmaak- en huisstijlelementen van jouw bedrijf zijn vastgelegd. Een sjabloon laat je dus efficient werken met Office! Microsoft Word bevat standaard al een grote hoeveelheid sjablonen die je makkelijk kunt gebruiken als je een nieuwe document maakt. Zijn deze sjablonen net niet helemaal wat je nodig hebt? Wij maken een Word sjabloon op maat, precies met alles waar jij behoefte aan hebt.

[av_button label=’Offerte aanvragen’ link=’page,46′ link_target=” size=’small’ position=’left’ icon_select=’yes’ icon=’ue81e’ font=’entypo-fontello’ color=’theme-color’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’]

Efficient werken kan ook onderweg

Slim en efficient werken met dictafoons20Nog even en dan trekt het verkeer weer aan. Het duurt niet lang of de spits bestaat weer uit files, wachten en stapvoets rijden.

Dit hoeft geen verloren tijd te zijn! Gebruik deze tijd om eens terug te kijken naar de meeting die je net hebt gehad. Hoe ging het? Heb je bereikt wat je wilde? Welke actiepunten hebt je gescoord? Het is slim om deze gedachten vast te leggen. Spreek daarom je verslag in via de dictafoon. Wij werken jouw hersenspinsels uit tot een goedlopende tekst die je later kan gebruiken om je ideeën te realiseren.

[av_button label=’Hoe werkt dat?’ link=’page,242′ link_target=” size=’small’ position=’left’ icon_select=’yes’ icon=’ue81c’ font=’entypo-fontello’ color=’theme-color’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’]

Efficient werken met social media

Slim en efficient werken door praktisch social media adviesTweetdeckHoe meer media je inzet, hoe meer je er bij moet houden. Ook kost het je veel tijd om ieder medium an sich te onderhouden. Tijd is geld. Dat kan vast efficiënter heb je vast wel eens gedacht. Dat kan zeker!

Maak bijvoorbeeld een kalender. Wanneer komt welk bericht op welk medium? Je hoeft natuurlijk niet iedere tweet al klaar te hebben liggen, zorg gewoon voor onderwerpen, thema’s en doelstellingen. Door het denkwerk in deze rustige tijden te doen, hoef je het in alle hectiek alleen maar uit te voeren.

Maak het jezelf helemaal makkelijk door tweets en andere berichten in te plannen. Een goed voorbeeld van een tool die dat mogelijk maakt is Tweetdeck. Eerder schreven wij al over hoe je dit aanpakt.

[av_button label=’Social media advies’ link=’page,46′ link_target=” size=’small’ position=’left’ icon_select=’yes’ icon=’ue81e’ font=’entypo-fontello’ color=’theme-color’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’]

[av_blog blog_type=’posts’ categories=’13’ link=’category’ blog_style=’blog-grid’ columns=’4′ contents=’title’ content_length=’content’ preview_mode=’custom’ image_size=’thumbnail’ items=’3′ offset=’0′ paginate=’no’]

 

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *