Waarom zou je een back-up van office 365 en je Exchange mail maken? Alles staat online en je kan altijd en overal je mail lezen via webmail. Dat klopt, maar wat als je een exchange mailbox gebruikt van een bedrijf en je gaat het bedrijf verlaten? Het account zal gesloten worden en alle e-mails, agenda-items, contactpersonen, notities et cetera ben je kwijt. Voorkom paniek en maak eenvoudig een back-up van Office 365.
Deze instructie is gemaakt voor Microsoft Outlook 2013 en ook direct toepasbaar voor Microsoft Outlook 2016 en Microsoft Outlook 2010.
Nadat je een back-up gemaakt hebt, is het natuurlijk handig als je deze ook weer kunt raadplegen.
Standaard is het bestand binnen Outlook te herkennen aan de naam “Outlook-gegevensbestand”. Je kan dit eenvoudig wijzigen door met de rechtermuisknop op de naam te klikken en “Eigenschappen van gegevensbestand” te selecteren. Als je vervolgens <geavanceerd> selecteert kan je de naam aanpassen.
Deze instructie is gemaakt vanuit onze visie. Als je zaken mist of aanvullingen hebt, laat het ons weten.
[av_button label=’Ik heb een aanvulling of suggestie’ link=’page,46′ link_target=” size=’small’ position=’left’ icon_select=’no’ icon=’ue800′ font=’entypo-fontello’ color=’theme-color’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’]
Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *
Reactie *
Naam *
E-mail *
Site
Reactie plaatsen