Ik kom nog geregeld tegen, dat een Skype-voor-Bedrijven-vergadering wordt belegd door mensen uit te bellen vanuit het venster van Skype voor Bedrijven zelf. Dit kan natuurlijk en als een verbinding tot stand wordt gebracht is daar niets mis mee. Nadeel hiervan is, dat je iemand weer opnieuw moet uitnodigingen als de verbinding tijdens de vergadering verbroken wordt. Zeker bij vergaderingen met vele deelnemers is dat heel storend en vervelend. De druk voor het uitnodigen en het opnieuw uitnodigen ligt dan continue bij de organisator.
Het is veel handiger om de deelnemers een hyperlink te sturen, waarmee ze zelf kunnen deelnemen aan de vergadering. Je hoeft dan als organisatie alleen maar te wachten tot iedereen aanwezig is. Ook als een verbinding om welke reden dan ook verbroken wordt, kan de deelnemer zelf weer verbindingen maken en deelnemen aan de vergadering.
Hoe zorg ik ervoor dat de deelnemers de juiste link kunnen gebruiken? Hieronder een tweetal mogelijkheden:
Waarom zou je een back-up van office 365 en je Exchange mail maken? Alles staat online en je kan altijd en overal je mail lezen via webmail. Dat klopt, maar wat als je een exchange mailbox gebruikt van een bedrijf en je gaat het bedrijf verlaten? Het account zal gesloten worden en alle e-mails, agenda-items, contactpersonen, notities et cetera ben je kwijt. Voorkom paniek en maak eenvoudig een back-up van Office 365.
Succes!
Deze instructie is gemaakt vanuit onze visie. Als je zaken mist of aanvullingen hebt, laat het ons weten.
[av_button label=’Ik heb een aanvulling of suggestie’ link=’page,46′ link_target=” size=’small’ position=’left’ icon_select=’no’ icon=’ue800′ font=’entypo-fontello’ color=’theme-color’ custom_bg=’#444444′ custom_font=’#ffffff’]
Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *
Reactie *
Naam *
E-mail *
Site
Reactie plaatsen