Helpdesk

Microsoft Cloud diensten via CSP programma

Voor eerste lijn support kunt u contact opnemen met Also helpdesk. Dat kan op een tweetal manieren:

      • Mail naar ms-support@alsocloud.nl.

        Er wordt automatisch een ticket aangemaakt en de vraag komt bij de juiste persoon terecht om te beantwoorden.

      • Telefonisch naar 085 8888303

        Tijdens kantooruren tussen 9.00 en 17.00 uur wordt in principe de lijn beantwoord door een Nederlandstalige supportmedewerk. Buiten kantooruren en als alle nederlandstalige supportmedewerkers bezet zijn, zal het support in het engels zijn.

Hulp op afstandSteunOpAfstand

Bij het oplossen van computerproblemen is het vaak handig dat wij even met je meekijken. Je kan ervoor kiezen om jouw PC, tablet of ander apparaat permanent toegang te geven. De meeste klanten kiezen voor een tijdelijke toegang.

Technische vereisten

      • Systemen: Microsoft Windows, Apple (Mac) en Linux.
      • Voor toegang tot mobiele apparaten, maak gebruik van apps uit: App Store (Apple) of Google Store (Android).

Een sessie aanvragen

Voor hulp of meekijken kunnen wij een remote sessie aanmaken. Je kan deelnemen aan de sessie via Steun Op Afstand. De toegangscode ontvang je per mail of telefoon. Er wordt altijd tijdelijk een programma geïnstalleerd.

Let op! Bij het downloaden kan er een veiligheidswaarschuwing komen, dat de software mogelijk schadelijk kan zijn. Negeer deze waarschuwing en installeer alsnog.

Zelf een sessie opzetten

Je kan ook zelf een sessie aanmaken. Je kan dan je PC/laptop/tablet ’s ochtens opstarten zodat wij er op ieder moment mee kunnen kijken zonder steeds toestemming te vragen.

Heb je hier al eens aan gedacht?

Dictafoonservice

Office 365

ESET beveiliging